Tel.: +36 70 123 4567 / E-mail: kapcsolat@blackday.hu

Gyakran Ismételt Kérdések

Csak új termékeket árusítanak?

A Blackday.hu oldalán található összes termék teljesen új, gyári csomagolású készülék.

Gyártói vagy bolti garanciát biztosítanak?

Termékeink gyártói hivatalos garanciával/garanciajeggyel rendelkeznek.

Nem vagyok megelégedve a vásárolt termékkel. Mi a módja, hogy visszakapjam a vételárat?

Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett "Termék visszaküldése” űrlapot. Ezt követően futárszolgálattal vissza kell juttatni részünkre a meghibásodott terméket, melyet szervizünkben leellenőrzünk. A szerviz számla kiállítása után kiküldésre kerül az új termék vagy megtörténik a vételár visszautalása a vásárló által megadott bankszámlaszámra.

Elvihetem személyesen a terméket a szervizbe?

A Blackday.hu által forgalmazott termékek gyártói garanciával rendelkeznek, így természetesen Te is elviheted szervizbe a terméket, sőt így gyorsabb is az ügyintézés, mert nem kell megvárnod, hogy a mi rendszerünkbe is átfusson az ügy.

 Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?

Amint a termék beérkezik szervizünkbe, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza Önhöz. Ebben az esetben meg kell adnia a bankszámlaszámát, valamint a számlatulajdonos nevét.

Milyen módon kell visszaküldenem a terméket?

Amennyiben a megrendelt termék nem felel meg az Ön igényeinek, joga van azt a kézhezvételtől számítva 14 napon belül visszaküldeni. A visszaadott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan kiszállításra került (eredeti csomagolásban az összes tartozékkal, ép címkékkel és a vele kapott iratokkal). Az alábbi termékek, termékcsoportok visszaküldése csak bontatlan, gyári csomagban lehetséges: Szoftverek Tintapatronok, toner kazetták és egyéb kellékanyagok Szépségápolási és kozmetikai cikkek Parfümök Száj- és fogápolási termékek (fogkefék, szájvizek stb.)

Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?

Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett "Termék visszaküldése” űrlapot. Ezt követően futárszolgálattal kell visszaküldeni a meghibásodott terméket, melyet szervizünkben leellenőrzünk, és indokolt esetben kicserélünk. A szerviz számla kiállítása után kiküldésre kerül az új termék.